Mokytojų auksinės mintys

* Justai! Tau žiūrėti į tą nustipusią katę kieme įdomiau negu į mane? Tu man pasakyk, nebijok. Jei įdomiau, aš nusileisiu į kiemą, atsistosiu šalia tos katės ir pasakosiu iš ten. * Namų darbai taip vadinasi ne todėl, kad juos reikia palikti namuose.
* Į tualetą išleidžiu tik su dideliu noru veide.
* Ei, jūs, paskutiniame suole! Baikit plepėti arba mikliai jus persodinsiu – vieną į kalėjimą, o kitą į psichiatrinę ligoninę.
* Galvos jums duotos galvojimui, o ne tam, kad su jomis bučiuotumėtės.
* Romai, nagi nutaisyk protingą veidą! Ne, ne tokį, o adekvatų tavo amžiui!
* (apie nėrimą) Yra labai sunku,labai. Bet yra labai lengva.
* Neprievartauju aš to daikto, aš ir jūsų neprievartauju..
* švarkeliuką, bliuskelytę
* (apie nėrimą (vėl) ) Jau šimtą metų tą darau..
* (apie nagus) Gal jie lūžta dėl to, kad darosi stiprūs?
* buvo reikalas – sulūžo skėtis
* Mėnulin važiuokit,ką norit darykit,bet dešimt neprašykit
* Mergaitės labai gražios, bet aš gražesnė. Prašau atsisukti!
* Oj kaip nusišneka ta mergaitė
* ne apsisisiojo,o abscisė
* Aš klausiu vieno vaikino: “Turėjai obuolį,suvalgei pusę,kiek liko?”,o jis ir sako: “Nežinau…”
* Visiems aišku? Plepiam irgi aišku?
* neisiu sau. Dar penkias pamokas būsiu.
* gražūs plaukai,bet prašau neliesti
* (apie grafiką) Jis kyla ir krenta,negali visą laiką kilti..
* dar sėdit prišalę
* Čia aš vadovauju!
* viršūnę kakūnę
* Aš gavau du taškukus..
* Imu liniuotę, ilgą kaip smilga
* Ponia Stonienė eina pirkti sąsiuvinio
* (apie telefoną) Greit paslepi šitą šviečiantį aparatą! Aš bijau mėlynos šviesos!
* Gerai, nieko čia gero.
* Mes pasitarėm, ir aš nusprendžiau..
* Pakeverzota tam, kad keverzotum
* merginos pipinos
* Porose rašomas atsakymas,ne kažkokiom keverzom!
* Gavus tokį uždavinį,nematytą,neregėtą
* Gal jūs buvot,o gal nebuvot matę,kaip užrašomas dviženklis skaičius
* (apie lygiagretainį) toks skryliukas,kurį mamos daro
* (apie skrylius) Mano vaikai sakydavo : “Išvirk baltų išplotų”
* Kas tas iksas – ponas Dievas težino
* Pasakyk man triženklį skaičių,kur visi skaičiai – nuliai
* Ar šnekat su manim? (tyla) Girdžiu,kad nešnekat…
* eik tu,ką tu ten parašei?
* Tavo darbas prie lentos tris kartus bus eilė iš eilės eiti
* Nauji metai – nauji uždaviniai
* ne visi akli mato
* Baikit pliurpt,Kalėdų seniai jau išėjo
* Suvalgytumėt mane,jei galėtumėt
* ne iš tuščio į kiaurą,bet iš pilno į užlopytą
* susikaupkit,apsikaupkit ir padarysit
* Pas mane viska juda,kruta
* Prie šešių pridėt šešis bus trys. Nu blemba!
* Prie penkių pridėjus tris,sako Kamilė,lygu bus du
* tipo pirmas skaičius ir tipo antras skaičius
* Buvom pradėję,dabar pradėsim iš naujo
* Sėdat ir nebečypiat!
* brėžiam tiesę lygiagretę
* Griozdavotas uždavinys
* Nubrėžkit du identiškai panašius trikampius,bet vieną didesnį,o kitą mažesnį
* vienas su puse iksiuko
* Dauginam iš dešimt,kad būtų mum lengviau gyvent ant svieto
* (aiškina,kaip reikia dauginti) susisveikinat,susibučiuojat..
* Deivyduk mažučiuk,kiek gavai?
* (apie panašumo ženklą) “…paraito kringeliuką ir tai reiškia “panašūs”
* sprendinių daug bėgo
* tavęs klausia? Duok į nosį,nebeklaus
* ten parodytas status trikampis, tai bent jau nubraižykim panašų

* Mokiniai, kas iš jūsų eina į mokyklą troleibusu?
* Pietuose žiemojantys paukščiai išskrenda, ir nusileidžia 12 psl. antrame paragrafe.
* Jums dar toli iki tokio lygio, kad man kažką sakyti.
* Berniukai ir mergaitės! Primenu, kad rytoj visi turite ateiti su baltais marškinėliais ir tamsiais sijonėliais.
* Tu ką, pirmą kartą gimęs?
* Tris dienas mokykloje nebuvai, o jau į tualetą užsimanei!
* Ir galite skųstis direktoriui, ministrui ar kokiam kitam velniui!
* Kodėl tu, Evelina, atėjai į klasę su mini sijonėliu? Nori pasirodyti protinga?
* Sėsk priešais mane, kad aš tavęs daugiau nematyčiau!
* Nesužeiskite kėdžių.
* Padaliname atkarpą į tris nelygias puses.
* Vegetatyvinis dauginimasis neturi nieko bendro su tuo žodžiu, kurį kažkas parašė ant lentos.

* Aš žinau, Martynai, kad tu sergi už „Lietuvos rytą”, bet tai dar nereiškia, kad tu neturi mokytis apie Žalgirio mūšį.
* Pasidėk tą savo muziką, o tai nuimsiu ausis ir nusuksiu ausines!
* Linkevičiau, šią savaitę tu jau vėluoji į pamokas trečią kartą! Kitas tavo pavėlavimas bus ketvirtas!
* Lūpas pasidažyti net ir aš moku, o tu man papasakok apie pirmą Niutono dėsnį.
*Aš tik vieno nesuprantu – nejaugi apžiūrinėti kažkokias kortas yra įdomiau, negu klausytis apie iešmučio virškinimo sistemą?
* Kai iš tavęs, Jonaiti, išaugs banditas, tik niekam nesakyk, kad aš buvau tavo mokytoja.
* Maukis kelnes, gausi grūšę.
* Lukai, nevaizduok čia kvailio protingesnio už mane!
* Taigi, kaip sakoma, neperšokęs griovio, nespjauk į šulinį.
* Neatsikalbinėkit, o čiupkit grėblius ir šluokit.
* Kas tau ten skambina per pamoką į mobilų? Jei ten tavo tėvas, tai čia man.
* Aurelijau, tu galų gale išsitraukei savo darbo įrankį?!!
* Kokia karvė čia rašė vištos koja?
* Jums nieko nėra švento, net mokyklos tualete rūkote!
* Kas čia taip pasmirdo degančia guma? Vėl mokyklos valgykloje bandelės prisvilo?
* Pažiūrėkime į lygtį, kurią ką tik nutrynė Gabija.
* Kalvaiti, tu ką, nebylys? Aš tau šaukiu šaukiu, o tu šnekiesi toliau lyg niekur nieko!
* Tu ką, pirmą kartą iš Mėnulio iškritęs?!!
* Taigi kas tas nelytinis dauginimasis? Tai dauginimasis be pašalinės pagalbos.
* Kas man gali tai suprasti?
*Kiek kartų prisitrauksite prie skersinio, tokį pažymį ir gausite. Petrošius. Du kartus? Štai tau dvejetas! Andriušaitis. Nė karto? Va ir vaikščiok dabar kaip koks kvailys be jokio pažymio!
* Kas ten žaidžia su savo daikčiuku?!!
* Kas tau leido gadinti orą žiūrint visai klasei?!!
* Čia turėjo būti pliusas, bet jo nėra, todėl dauginam.
* Ignai, eik apšlapink kempinę.
* Antrasis pasaulinis karas tai jums ne vėžliukai nindzės.
* Tu ką, neturi liežuvio pasibelsti?
* Gal aš ir kvailas, gal ir bukas, bet fiziką aš jus išmokysiu.
* Naktimis gali skaityti. Miegi sau ir skaitai.
* Nagi, eik prie lentos atsakinėti, kad būtų už ką dvejetą parašyti!
* Rytoj, Edvinai, atsineši iš namų sulankstomą lovelę. Tavo mama nuo šiol gyvens klasėje, nes man gaila ją kiekvieną dieną kviesti į mokyklą.
* Ko tu čia purtaisi prie lentos kaip balerina!
* Taigi, su dinozaurais mes išsiaiškinome, ir jie išmirė. Važiuojam toliau.

I chose to https://essayclick.net pursue a graduate degree because I wanted to advance in my career and make a slight change in my professional direction